Томенко закликає політиків припинити піаритися на війні

4 Вересня 2014 12:30

Народний депутат України, Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко звернувся до політиків та власників медіа з проханням переглянути підхід до тенденції, яка тепер, особливо в контексті парламентських виборів, набула масового характеру.

“Зокрема, мова йде про те, що низка політиків чи партій намагаються максимально використати військові дії для власної партійної чи політичної реклами. Співвідношення між їхньою допомогою та сумою грошей, що вони використовують для розміщення матеріалів про свою “активну” і “миротворчу” участь, за оцінками експертів, мінімально виглядає як 1:100″, – цитує народного депутата його прес-служба.

Томенко зауважує, що найсумнішим в цій історії є те, що телебачення, радіо та газети здебільшого працюють в режимі так званої “джинсової” подачі інформації, адже такі матеріали зазвичай прямо не позначаються як партійна чи політична реклама.

“Найбільш цинічно виглядає реклама депутатів Партії регіонів, очільники якої (Янукович і Ко), фактично, спровокували розв’язання війни проти України, а тепер представники цієї політичної сили вирішили перед виборами ще й пропіаритись на цій війні”, – зауважує народний депутат.

03-09-2014-segodnya-554x381

“Якщо політики справді налаштовані на підтримку різноманітних соціальних проектів, української армії чи мешканців Сходу України, то це можна здійснити і без шаленого фінансового супроводу заради піару своєї “активності”, – вважає він.

Звертаючись до власників медіа, Микола Томенко запропонував у випадку, коли йдеться про розміщення партійної чи політичної реклами за гроші, прямо позначати її, а не ховати під псевдоновинами.

Для прикладу наведемо матеріал в газеті “Сегодня” (№ 193 від 03.09.2014), де на 5-й шпальті у рубриці “Актуально»” (де, як стає відомо з приміток на останній шпальті газети, публікуються матеріали на правах реклами) розміщено проілюстрований матеріал “Робочий візит народного депутата Ганни Герман в Донецьку область 1 вересня”.