Як оформити субсидію онлайн, – покрокова інструкція

6 Вересня 2016 11:15

big-001468_00000687029Через зростання вартості комунальних послуг українці звертаються в органи соціального захисту для оформлення субсидії.

Як інформує заступник директора департаменту соціальної політики Черкаської міської ради Катерина Бінусова, щоб отримати компенсацію, споживач має заповнити заяву та декларацію. Надати документи можна в електронному вигляді – заповнивши відповідні форми на сайті –https://subsidii.mlsp.gov.ua.

Раніше послуга була доступна для мешканців Києва та Вінницької області, утім, зараз скористатися онлайн-сервісом можуть споживачі всіх областей.

Як оформити субсидію онлайн

Перший крок – потрібно зайти на сайт та вибрати спосіб реєстрації – Подання документів в електронному вигляді. Потім необхідно ввести діючу електронну адресу та підтвердити «Я не робот» і натиснути Продовжити.
Другий крок – ввести код підтвердження, який буде надісланий на вказану електронну адресу. Натиснути – «Продовжити».
Третій крок – варто заповнити заяву про призначення житлової субсидії. Алгоритм схожий на заповнення паперового документу. Різниця в тому, що вид субсидії не потрібно підкреслювати – на нього достатньо натиснути курсором. Варто звернути увагу, що в розділі «Відомості про ЖКП» необхідно вказати, є у вас лічильник енергоресурсу чи немає.
Після заповнення заяви треба натиснути – «Продовжити попередню реєстрацію».
Четвертий крок – заповніть декларацію, та натисніть «Продовжити попередню реєстрацію».
П’ятий крок – після заповнення документів необхідно перевірити вказану інформацію та підтвердити правильність вказаних даних.
Система повідомить, що заява на субсидію отримана і буде розглянута. Рішення буде надіслано електронною поштою.
Звертаємо увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 р. № 319 «Зміни, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів» зазначено: «Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису, структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання). У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк. У разі не підписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація».