Як будували черкаський міст (фото)

7 Жовтня 2016 21:00
facebook.com/Борис Юхно

facebook.com/Борис Юхно

14492519_297747227279367_5723797023408367593_nСаме цими днями 55 років тому, у жовтні-листопаді 1961-го, фінішували роботи на автомобільній частині мосту через Дніпро біля Черкас. Про будівництво його розповів відомий черкаський журналіст Борис Юхно.

 

“Залізничну секцію “клепали” пізніше. Міст тим і цікавий, що реально склепаний (як, до речі, і Шухівська вежа на Водоканалі).

Його гарантійний експлуатаційний ресурс визначався 50-ма роками за навантаження до 5 тисяч авто на добу. Тобто “прострочений” він вже на п’ять років, а навантаження тепер у 2 -2,5 рази більше розрахункового. І це далеко не ті вантажівки, які були колись і одна з яких потрапила на це фото, – написав Юхно у своєму фейсбуку.

Довжина мосту 1172 м, ширина авточастини 7 м, судохідні прольоти – 3-й і 4-й з правого берега завшир бл. 100 м, висота підмостового габариту 12,5 м, максимальна глибина під мостом близько 15 м”.

Фото з фейсбуку Бориса Юхна