Робоча група Черкаської обласної ради провела моніторинг роботи КП “Черкаський аеропорт”. У підприємства існує низка проблем, які не дозволяють йому працювати належним чином: злітну смугу необхідно ремонтувати, рейсів нині приймається мало, потрібно встановити світлосигнальне обладнання. До того ж, підприємство має заборгованість із заробітної плати у понад півтора мільйони гривень, а також змушене щомісячно платити Черкаській міській раді по 186 тисяч гривень за оренду землі.
Щоб відродити Черкаський аеропорт, він має отримати подовження дії загального сертифікату аеродрому. На це обласна рада вже виділила 621 тисячу гривень. Нещодавно підприємство вже отримало сертифікат Служби авіаційної безпеки на рік. Тепер залишається тільки оформити загальний сертифікат, який видається на три роки, і можна залучати інвесторів.
А охочі вкласти кошти у черкаське летовище вже є. Приміром, сирійська компанія “Ашан” хотіла б зробити на базі нашого аеропорту підприємство, яке надаватиме послуги з обслуговування та ремонту літаків, так званий хандлінг.
Та найбільший прибуток аеропорт може отримувати з основного свого призначення – приймання перельотів. За словами в.о. директора КП “Черкаський аеропорт” Олени Качуріної, якби наше летовище приймало б хоча б один рейс на день, підприємство припинило б бути збитковим.
Певні кроки в цьому напрямку вже робляться. Так, ведуться перемовини із УЄФА, щоб приймати чартерні рейси із футболістами, які летітимуть на молодіжний чемпіонат у вересні цього року. За словами директора підприємства, реалізація цього проекту дозволила б повністю покрити витрати на сертифікацію.