У “Черкасиелектротрансі” пояснили, чому хочуть возити по 1,5 гривні

23 Вересня 2014 17:00

У Черкасах розглядають імовірність підвищення вартості проїзду у тролейбусах з 1 гривні 25 копійок до 1 гривні 50 копійок. Тролейбусники обгрунтовують таку потребу економічними чинниками.

“За період дії тарифу в розмірі 1,25 грн. (з травня 2011 року ) відбувався ряд змін цінової політики в державі:
-зростала вартість електроенергії за 1 кВт/год – в 1,5 рази (з 0,2436 грн до 0,3648грн), а з 01.06.2014 – в 1,72 рази (з 0,2436 до 0,4194 грн);
-збільшилась вартість матеріалів і запасних частин для електротранспорту до 43%:
– зросла вартість паливно-мастильних матеріалів — 15,8%.
Навіть , якщо прогноз індексу споживчих цін до кінця 2014 року досягне 20% то розрахунково тариф потребує наступних змін 1,25 грн + 20% = 1,50 грн.
Це дозволить частково оздоровити економіку підприємства , але не дасть очікуємого ефекту подолання повної збитковості економіки та створить соціальну напругу серед незахищених верств населення”, – йдеться на сторінці КП “Черкасиелектротранс” у фейсбуці.

facebook.com

facebook.com

Крім того, підприємство впевнене, що самого тільки здорожчання проїзду недостатньо. Треба ще й маршрутна реформа:

“Черкасиелектротранс”  до 1996 року надавало послуги з перевезення на маршрутах міста , які були сформовані у відповідності до пасажиропотоків та попиту мешканців. При цьому підприємство перевозило близько 73 % платних пасажирів і 27% пільгової категорії. Але, нажаль, на даний час, з розвитком стихійного ринку перевезень в місті Черкаси, показники послуг з пасажирських перевезень електротранспортом змінились до навпаки: 27%- платних і 73% – пільгової категорії, перевезення яких щорічно потребує збільшення коштів з державного та місцевих бюджетів. Без здійснення транспортної реформи у місті Черкаси , яка б раціонально розподілила платних та пільгових пасажирів між усіма операторами пасажирських перевезень , на даний час сенсу у підвищенні тарифу на проїзд в електротранспорті не має”.