Що черкащани шукають в інтернеті

24 Вересня 2014 16:20
vlasnasprava.info

vlasnasprava.info

Майже половина усіх пошукових запитів українських користувачів Яндекса пов’язана з дозвіллям — пошуком фільмів і музики, спілкуванням у соціальних мережах, хобі, культурними заходами тощо. Як правило, що більше місто, то вища в ньому частка запитів ділового та комерційного характеру, а частка запитів про дозвілля — нижча.

Жителі Черкащини та інших центральних регіонів України частіше за інших задають запити ділового спрямування — про купівлю устаткування, держпослуги, пошук оголошень. Також тут помітно більше цікавляться усілякими хобі, ремонтом і облаштуванням домівки, наприклад, [кухонная мебель с нестандартным холодильником] чи [композиції з квітів на казкову тематику]. А ще схоже, що місцеві користувачі перед виходом з дому не дивляться на термометр, вважаючи за краще дізнаватися про погоду в інтернеті.

Найпопулярніші запити до Яндекса жителів Черкас і області восени 2014 року:
 [одноклассники]
 [вк]
 [вконтакте]
 [порно]
 [ютуб]

А от приклади унікальних запитів черкащан — таких, які задають не частіше, ніж раз на тиждень:

[зомбі чому вони так називаються]
 [цікавий мох що може світитися]
 [який улюблений колір був у запорожців]
 [хто такий руфер]
 [що роблять жаби]

Черкащани ставлять питання у Яндексі переважно українською або російською мовою, причому частка запитів українською невпинно зростає. Вибір мови для запиту істотно залежить від його тематики. Найпопулярніші теми пошуку українською мовою — освіта, держпослуги та адміністративні питання. Російською найчастіше шукають кіно, серіали, мультфільми, а також товари та послуги.

Зміна політичної ситуації в Україні насамперед позначилася на запитах користувачів про поточні події або сайти з новинною інформацією. Наприклад, частка запитів зі словом “новини” або “новости” до літа 2014-го зросла майже у чотири рази порівняно з осінню 2013 року. Значно збільшилася кількість запитів із назвами сайтів популярних новинних видань. Водночас люди не переставали цікавитися іншою інформацією, і список найпопулярніших у пошуку тем практично не змінився, повідомляють у прес-службі Яндекс-Україна.