У Міністерстві освіти й науки планують максимально інтегрувати національно-патріотичне виховання в освітній процес. Обіцяють, що це не буде лише банальне вивчення українознавства, а й опанування практичних навичок, необхідних під час бойових дій.
Павло Полянський, заступник міністра освіти і науки говорить про те, що не потрібно односторонньо підходити до національно-патріотичного виховання, спираючись лише на традиційно світоглядні українську мову, літературу або українознавство. На його думку, національну самосвідомість можна виховувати і на прикладах досягнень українських вчених на уроках хімії, біології, фізики чи математики.
Зараз у МОН працюють над розробкою нової програми предмета «Захист Вітчизни», що також має виховний напрямок.
«Є стереотип, що коли виникає надзвичайна ситуація, то покликання жінки – винятково надання першої допомоги пораненим, а чоловіків – зі зброєю в руках боронити Україну», – зазначив Полянський.
За словами заступника міністра, не потрібно ділити дітей за статевою ознакою, бо сьогодні всі повинні вміти надавати медичну допомогу та поводитися зі зброєю. Як зазначив Павло Полянський, необхідно подумати й над зміною назви цього предмета, що успадкована із попередньої епохи.