Активісти вирішили ознайомити людей з базовими правами пасажира залізниці.
Так, Віталій Чиж у Facebook описав сім прав пасажирів, які користуються залізничним транспортом.
1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його просканувати, це проблеми провідника, а не ваші.
2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.
3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить стоїть потяг чи їде.
4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.
5. Якщо ви виявили погано випрасовану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.
6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.
7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
Активісти закликають вимагати дотримання своїх прав. А якщо їх не виконують, то писати скарги, адже вони усі фіксуються.