“Боги маркетингу” пропонують “гречкосіям” переходити на чайники і праски

10 Вересня 2015 15:53

Образ “гречки” міцно поєднався з поняттям підкупу виборців. Настільки, що дехто лише роздачу цього стратегічного продукту розглядає як порушення законодавства про вибори. І закликає політичні сили до підкупу…

Як повідомили у Черкаському обласному відділенні КВУ, депутат Черкаської міської ради від ВО “Свобода” на своїй сторінці в Фейсбук написав:

“Для гречкосіїв.Уже протягом кількох місяців задовбують незрозумілі організації з дивними пропозиціями. Присилають всіляку дурницю. Наче не знають, що наша політична сила такими послугами не користується. Чому вони не звертаються цілеспрямовано в олігархічні партії чи партії одних виборів?) Їм, щоб підтягнути рейтинг, таке б знадобилось.Із листівки: незаменные добродетели, которые всегда в цене – доброта внимание и поддержка. Не стоит забывать, что раздача гречки всем, кто стоит в очереди, расценивается как подкуп избирателей. Поэтому простые праздничные подарки и призы широкому кругу нуждающихся, такие как электрочайники, утюги, сушки для фруктов, тепловентиляторы и стиральные машины украинского производства обеспечат радость и лояльность ваших избирателей, и об этих ваших добрых делах узнают тысячи семей. Гречкосії переходьте на новий рівень.”

11227537_1637474656520809_1743874247912052406_oТим часом, на гарячій лінії торгової марки TM Saturn спостерігачам від “Опори” повідомили, що таких дій не схвалюють і ці оголошення можуть бути фейком. Проте офіційний коментар активістам отримати поки що не вдалося.