Інформаційно-консультаційний центр ПАТ “Черкасиоблленерго” працюватиме у новому приміщенні.
Нагадаємо, з 2009-го року підрозділ розташовувався по вул.Гоголя. У новому приміщенні та комфортних умовах черкащани зможуть отримати вичерпну інформацію щодо якості електропостачання, заміни лічильників, приєднання до мережі, нарахувань тощо. Важливо, що тут можна подати письмове звернення. Відвідати ІКЦ можна за адресою: м. Черкаси, вул. Благовісна, 166 (будівля Черкаськогог РЕМу), тел: (0472) 37-44-90.
“За кілька днів, які ми працюємо за новою адресою, до нас звернулися близько тридцяти осіб. що втричі більше, ніж на попередньому місці роботи, – відзначає начальник інформаційно-консультаційного центру ПАТ “Черкасиобленерго” Олена Проваторова. – Наші фахівці завжди готові вислухати споживача, надавши коректну інформацію”.
В ІКЦ обслуговують всі 22 райони області. У Центрі працює 7 фахівців. Голова правління товариства Олег Самчук додав, що нині тривають перемовини з ПриватБанком, аби встановити у приміщенні РЕМу iBox, щоб черкащани оперативно та без комісій могли сплатити рахунок за спожиту електроенергію. переглянути історію платежів тощо.