Сьогодні на мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 23+068 біля Черкас будівельники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» на правій стороні мосту розпочали роботи із монтажу деформаційного шву «Maurer D160». Про це повідомляють у Службі автомобільних доріг у Черкаській області.
Сьогодні до Черкас із Німеччини прибули 10 деформаційних швів «Maurer D160», які були замовлені у німецького виробника. Вони були виготовлені для черкаського мосту за індивідуальним замовленням. Їх повністю вистачить для монтажу на правій стороні мосту. А напередодні були завершені роботи із демонтажу старих деформаційних швів. Також продовжуються роботи з укладання нового бордюрного каменю.
На мосту завершують роботи на правому проїзді: повністю влаштували монолітну плиту, облаштовують бордюри. Після укладання швів буде проведено їх бетонування та розпочнуться роботи із нанесення гідроізоляційного шару на нову бетонну монолітну плиту. По завершенню робіт, рух транспорту розпочнеться на відремонтованому правому проїзді.
Завершено роботи із монтажу понад 600 штук закладних деталей мосту для подальшого встановлення нового бар’єрного огородження, продовжуються роботи з піскоструйного очищення металевих поверхонь ферми мосту від старої фарби та іржі. Також проводиться ґрунтування захисних металевих елементів прогонових будов ґрунтом, що наповнений цинком, для їх захисту від корозії.
Всі роботи по ремонту проїжджої частини на мосту через Дніпро планується завершити до 1 листопада, йдеться в повідомленні САД у Черкаській області.