Щоб черкаським перевізникам не кортіло підвищувати плату за проїзд в маршрутках, треба просто зробити так, аби всі платили: і звичайний пасажир, і пільговик.
У Черкасах близько 90 тис пільговиків, які мають право на безкоштовний проїзд. Це майже кожен третій житель міста.
Думаю, не варто аналізувати, як ці пільги отримувалися…. Але факт залишається фактом. НЕ пільговик, платить за пільговика. Тобто зараз в 4 грн за проїзд закладена компенсація перевізнику за провезення пільговика, за якого держава нічого не дає!
Якщо пільговику додадуть до його пенсії + 200-300 грн на проїзд, але при цьому за проїзд платять ВСІ.
Тоді:
– у місті не ділитимуть пасажирів “на чорних і білих”, не буде скандалів, що перед тим двері закрили, а того вигнали;
– пільговик зможе заощаджувати на перевезенні: він обиратиме кількість поїздок в день/місяць і чим їхати!
– обігові кошти тролейбусного парку зростуть в 2-3 рази!
– бюджети приватних перевізників збільшаться і вони не розповідатимуть побрехеньки, що жити стало погано!
– А головне тарифи просто не підвищуватимуть, а навіть зменшать, адже кількість платників в автобусах і тролейбусах зросте!
– Партія “Батьківщина” нарешті виконає свою передвиборну обіцянку і знизить тарифи в Черкасах.
P.S Рік тому депутат міської ради від Партії вільних демократів Олександр Згіблов вийшов до міської влади з ініціативою запровадити систему грошових компенсацій пільговикам. Знаєте, що відповів мер Бондаренко? А вгадайте!
Сергій Кузляєв, журналіст, допис у фейсбуку