Телефонне шахрайство: канівчанка побалакала на тисячу гривень

16 Лютого 2018 17:28

Канівчанка поскаржилася у виконавчий комітет міськради на телефонне шахрайство. 15 січня на місцевому  web-порталі kaniv.net вона знайшла оголошення про роботу. Зателефонувавши за вказаним телефоном (900-32) і отримавши повну консультацію, жінка зрозуміла, що робота їй не підходить. І от наприкінці місяця отримала рахунок за послуги телефонного зв’язку і була просто вражена. Трохи більше 8 хвилин розмови із консультантом обійшлися канівчанці у 931 гривню й 42 копійки.

vidomosti-ua.com

За роз’ясненнями жінка звернулася до “Укртелекома”. Утім, там повідомили, що телефон, вказаний в оголошенні, належить іншому провайдеру – ТОВ “Євроінформ”, що надає послуги зв’язку за зовсім іншими тарифами. Також зв’язківці зауважили, що це не поодинокий випадок і подібні скарги вже надходили. Зазвичай про вартість розмови абонента повідомляють, але вимовляється це все скоромовкою, і ніхто не надає цьому значення. Опісля –”сюрприз”.  Тому будьте уважні, збираючись телефонувати за невідомими номерами.