У Мошнах почнуть ремонтувати дорогу

13 Липня 2018 08:20

Про поточний середній ремонт на ділянці км 45+800 – км 52+800 автодороги Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук у селі Мошни розповіли у Службі автомобільних доріг Черкаської області. Поточний середній ремонт, повідомляють тут, розпочнеться в липні. Підрядник – ТОВ «Главшляхбуд».


Минулого тижня Службою автомобільних доріг у Черкаській області було укладено договір з ТОВ «Главшляхбуд» про проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 45+800 – км 52+800. ТОВ «Главшляхбуд» перемогло у тендері, надавши найбільш привабливу цінову пропозицію, що проводився у системі державних закупівель «ProZorro».

На проведення ремонтних робіт на даний час виділено фінансування з Державного бюджету у розмірі 57 млн грн. У разі продовження фінансування поточного середнього ремонту зазначеної ділянки автодороги Р-10 з Державного бюджету або з інших джерел, ремонтні роботи продовжаться та будуть виконані у повному обсязі.

Ремонтні роботи на автодорозі розпочнуться від в’їзду у село зі сторони Канева.

У рамках середнього поточного ремонту буде зроблене таке: посилення основи дорожнього одягу, укріплення узбіч, влаштування зупинкових та посадкових майданчиків, встановлення нових автопавільйонів громадського транспорту, влаштування тротуарів, влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетону на проїжджій частині, влаштування з’їздів з автодороги, влаштування дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків, влаштування металевого бар’єрного огородження та інше.

Згідно з укладеним договором, підрядник ТОВ «Главшляхбуд» гарантуватиме якість та експлуатацію нового покриття з асфальтобетонних сумішей впродовж 10 років. У разі виявлення впродовж гарантійного терміну експлуатації об’єкта вад, відповідальність за які несе підрядник, він зобов’язаний усунути виявлені недоліки за власний рахунок.

Дорожнє покриття по всій протяжності автодороги Р-10 цієї весни опинилося у неналежному стані через багато факторів, які не залежать від дорожників. Зокрема, через недостатність фінансування з Держбюджету, порушення міжремонтних термінів покриття автодороги. До того ж, інтенсивний рух великовагового транспорту та понаднормове завантаження вантажівок, що їздять цим маршрутом, також сприяли передчасному руйнуванню автодороги, зауважують у САД у Черкаській області.