Ще раз переконуюсь, що сумновідомою тезою Макіавеллі «Мета виправдовує засоби» користуються сьогодні і провладні, і опозиційні політичні сили. Вони готові робити все, щоб або прийти до влади, або при ній втриматись.
Я маю на увазі цинічне й аморальне використання неповнолітніх у виборчій кампанії. Цю історію я активно критикував в часи Януковича, коли бувший президент та губернатори використовували для зовнішньої реклами зображення себе разом з дітьми.
Сьогодні ж лідерами по використанню дітей у виборчій кампанії стали дві команди.
В рекламі Гройсмана діти розповідають які чудові у нас дороги, школи та щасливе дитинство. До цієї тенденції долучилась і команда Зеленського, як мінімум в Івано-Франківську. Мені випала можливість спостерігати, як діти, навіть не завжди старшокласники, в партійних футболках роздають агітаційний матеріал за «зе-депутатів».
На жаль, мій законопроект, яким заборонялось використовувати дітей в політичній рекламі, Верховна Рада в свій час не підтримала. Найсумніше те, що команди двох найвпливовіших посадовців в державі використовують такі аморальні методи ведення передвиборчої кампанії.
Поки немає чіткої заборони, я звертаюсь до Президента Зеленського та прем’єра Гройсмана зупинити цю ганебну практику. Ви позиціонуєте себе як політичні сили з великою кількістю партійців. Нехай вони і займаються агітацією в телевізійних роликах та роздають ваші агітматеріали.
Микола Томенко, представник “Громадянської позиції”