Передати харизму Черкащини: в області оголосили конкурс слогану для краю

8 Листопада 2019 14:15

Конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області оголосив департамент регіонального розвитку ОДА.
Конкурс розпочнеться 20 листопада й триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.

Варіант слогану повинен:
– бути коротким, не більше 4-х слів;
– характеризувати регіон;
– передавати харизму Черкащини;
– розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
– легко запам’ятовуватися;
– продовжити речення: «Черкащина це…»;
– бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
– мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі в конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».

Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Слоган і логотип не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста – на 19%, розповідають чиновники.