Сьогодні, 23 вересня, за маршрутом ст. ім.Т.Шевченка (м. Сміла) – Черкаси “Укрзалізниця” відправила у перший рейс дизель-поїзд ДПКр-3 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Загалом він обслуговуватиме чотири пари регіональних поїздів, які курсуватимуть на цьому маршруті.
Укрзалізниця запропонувала зручний розклад руху регіональних поїздів сполученням ст. ім. Т.Шевченка (м. Сміла) – Черкаси. У разі необхідності пасажири можуть зробити пересадку з/на низку пасажирських та швидкісних поїздів.
Зокрема, поїзд №804/803 відправлятиметься зі ст. ім. Т. Шевченка о 07:28 та прибуватиме до Черкас о 08:09. Зворотно з Черкас відправлення о 08:25 та прибуття на ст. ім. Т.Шевченка о 09:06.
Поїзд №806/805 відправлятиметься зі ст. ім. Т.Шевченка о 10:17 та прибуватиме в Черкаси о 10:55. Зворотно відправлення з Черкас о 12:50 та прибуття на ст. ім.Т.Шевченка о 13:26.
Поїзд №808/807 відправлятиметься зі ст. ім. Т.Шевченка о 15:09 та прибуватиме в Черкаси о 15:45. Зворотно з Черкас відправлення о 19:25 та прибуття на ст. ім. Т. Шевченка о 20:01.
Поїзд №810/809 відправлятиметься зі ст. ім. Т.Шевченка о 20:14 та прибуватиме в Черкаси о 20:55. Зворотно з Черкас відправлення о 21:50 та прибуття на ст. ім. Т.Шевченка о 22:26.
У складі дизель-поїзда 3 вагони, загалом 170 місць для сидіння.
Вартість проїзду у вагоні 3 класу становить 25,78 грн, у вагоні 2 класу – 78,95 грн.
Квитки на ці поїзди можна придбати у залізничних касах та на офіційному вебсайті Укрзалізниці.
Як повідомлялося раніше, до призначення цих регіональних поїздів Укрзалізниця перевірила технічний стан дизель-поїзда ДПКр-3 та успішно провела його випробування на маршруті ст. ім. Т. Шевченка – Черкаси.
Також нагадаємо, що через зменшення кількості авіарейсів у зв’язку з карантинними обмеженнями та падіння попиту на перевезення у березні 2020 року Укрзалізниця припинила експлуатацію цього дизель-поїзда на маршруті Київ – Аеропорт Бориспіль – Київ.
Довідка
Дизель-поїзд ДПКр-3 побудований у 2019 році у тривагонній комплектації на замовлення Укрзалізниці. Його максимальна експлуатаційна швидкість — 140 км/год.
Поїзд обладнаний індивідуальними блоками крісел, столиками, розетками, моніторами. Для перевезення людей з інвалідністю на візках облаштований безбар’єрний простір: встановлений висувний пандус, передбачені місця для візків та просторий санітарний модуль.