Попри мінусову температуру вночі, дороги в Черкасах – без ожеледиці. Про перший цьогорічний досвід боротьби зі снігом і незначним зниженням температури у своєму фейсбуку прозвітував директор “ЧСУ-525” Андрій Бортник. Зокрема, очолюване ним підприємство відповідає за зимове утримання черкаських доріг:
“По дорозі на роботу звернув увагу на замерзлі калюжі та ожеледь в дворах та на автозаправках.
Дороги – прогнозовано без ожеледиці.
Цікаво, що остання обробка доріг реагентом здійснювалась 3 грудня. 4 грудня було оброблено мости,естакаду, спуски та кілька вулиць, де за результатами вимірів захисне покриття було недостатнє.
Наступні ночі неодноразово була мінусова температура на поверхні дороги, але концентрації реагенту достатньо для запобіганню утворення ожеледиці. Жодного випадку ожеледиці в місті.
5 днів без обробки, а захисні властивості покриття зберігаються.
Порівняно з піщано-соляною сумішшю місто зекономило 500 тисяч грн. І їх місто можє витратити на інші цілі.
Ми прихильники европейського підходу – зробити якісно за мінімально можливі кошти.
Не ставимо задачу “освоїти” все, перетворивши Черкаси в соляне озеро. 🙂
Також ця технологія мінімізує вплив солі на автомобілі. На відміну від радянської, вміст солі на дорозі завжди мінімальний, і концентрація достатня тільки для того, щоб не утворювалась ожеледиця при прогнозованих температурних показниках. 5 днів догори були сухі. Сіль кристалізується на дорозі, і жодним чином не впливає на авто. Тільки під час утворення ожеледі вона не дає їй утворитись, перетворюючи на солону воду.
Потім вода підсихає, а сіль продовжує діяти далі”.
фото з фейсбуку Андрія Бортника