Підприємець, який відповідає за зимове утримання доріг у Черкасах, розповів про зекономлені півмільйона гривень (фото)

8 Грудня 2015 14:30

Попри мінусову температуру вночі, дороги в Черкасах – без ожеледиці. Про перший цьогорічний досвід боротьби зі снігом і незначним зниженням температури у своєму фейсбуку прозвітував директор “ЧСУ-525” Андрій Бортник. Зокрема, очолюване ним підприємство відповідає за зимове утримання черкаських доріг:

“По дорозі на роботу звернув увагу на замерзлі калюжі та ожеледь в дворах та на автозаправках.
Дороги – прогнозовано без ожеледиці.
Цікаво, що остання обробка доріг реагентом здійснювалась 3 грудня. 4 грудня було оброблено мости,естакаду, спуски та кілька вулиць, де за результатами вимірів захисне покриття було недостатнє.

12346446_996760727056519_958846245770298644_n
Наступні ночі неодноразово була мінусова температура на поверхні дороги, але концентрації реагенту достатньо для запобіганню утворення ожеледиці. Жодного випадку ожеледиці в місті.
5 днів без обробки, а захисні властивості покриття зберігаються.
Порівняно з піщано-соляною сумішшю місто зекономило 500 тисяч грн. І їх місто можє витратити на інші цілі.
Ми прихильники европейського підходу – зробити якісно за мінімально можливі кошти.
Не ставимо задачу “освоїти” все, перетворивши Черкаси в соляне озеро. 🙂

12346497_996760680389857_8192011731723706429_n
Також ця технологія мінімізує вплив солі на автомобілі. На відміну від радянської, вміст солі на дорозі завжди мінімальний, і концентрація достатня тільки для того, щоб не утворювалась ожеледиця при прогнозованих температурних показниках. 5 днів догори були сухі. Сіль кристалізується на дорозі, і жодним чином не впливає на авто. Тільки під час утворення ожеледі вона не дає їй утворитись, перетворюючи на солону воду.
Потім вода підсихає, а сіль продовжує діяти далі”. 

12342679_996760673723191_3880540057725659820_n

12359914_996760677056524_7905951516501795054_n

фото з фейсбуку Андрія Бортника