У Черкаському Регіональному Управлінні ПАТ КБ “ПриватБанк” прокоментували сьогоднішній інцидент із блокуванням відділення банку в Черкасах людьми з “Правого сектору” сьогодні вранці.
Представники “Правого сектору” блокували не тільки роботу самого банку, але і обслуговування клієнтів в банкоматах і терміналах самообслуговування. Пояснили, що до таких радикальних заходів їх змусила неможливість зняти грошові кошти з рахунку ГО “Центр навчання та РЕАБІЛІТАЦІЇ добровольців”, яку віднедавна очолює Андрій Гоца.
“Грошові кошти на рахунку організації не були заблоковані, але для їх зняття Гоца А.Я. повинен був пройти повну ідентифікацію, як клієнт банку, що має на увазі під собою наявність фінансового телефону, – розповідає керівник направлення обслуговування малого і середнього бізнесу ПриватБанку Дмитро Васильєв. – Кожен клієнт нашого банку знає, що фінансовий телефон забезпечує безпеку руху грошових коштів шляхом розсилки смс-паролів для підтвердження здійснення операції”.
Однак керівник організації категорично відмовився проводити банківське обслуговування в установленому для всіх клієнтів порядку. Співробітниками банку пропонувалося кілька варіантів обслуговування та вони були категорично відхилені Андрієм Гоцою, зауважують у банку. Представник “Правого сектору” наполягав на задоволенні умови нестандартного банківського обслуговування.
Аби врегулювати ситуацію, переговори між сторонами очолив директор Черкаського ГРУ ПриватБанку Віктор Шуршин.
У ході бесіди, Віктор Шуршин ще раз пояснив Андрієві Гоца встановлені правила банківського обслуговування для всіх клієнтів, а також те, що нестандартне обслуговування, якого домагався Гоца, є індивідуальним і вимагає узгодження з керівництвом банку в Дніпропетровську.
Отримавши згоду Головного Банку про індивідуальне обслуговування Гоци, йому була видана банківська карта для здійснення платежів як юридичної особи.
Вже о 12.00 робота банку була відновлена в повному обсязі.