Саме цими днями 55 років тому, у жовтні-листопаді 1961-го, фінішували роботи на автомобільній частині мосту через Дніпро біля Черкас. Про будівництво його розповів відомий черкаський журналіст Борис Юхно.
“Залізничну секцію “клепали” пізніше. Міст тим і цікавий, що реально склепаний (як, до речі, і Шухівська вежа на Водоканалі).
Його гарантійний експлуатаційний ресурс визначався 50-ма роками за навантаження до 5 тисяч авто на добу. Тобто “прострочений” він вже на п’ять років, а навантаження тепер у 2 -2,5 рази більше розрахункового. І це далеко не ті вантажівки, які були колись і одна з яких потрапила на це фото, – написав Юхно у своєму фейсбуку. –
Довжина мосту 1172 м, ширина авточастини 7 м, судохідні прольоти – 3-й і 4-й з правого берега завшир бл. 100 м, висота підмостового габариту 12,5 м, максимальна глибина під мостом близько 15 м”.
Фото з фейсбуку Бориса Юхна