Ремонт черкаської дамби і обмеження руху транспорту через міст на 4 місяці має дати поштовх до розвитку річкового пасажирського транспорту. Добратися з правого берега Дніпра на лівий можна набагато швидше, ніж, скажімо, проїхати через дамбу. Відстань між берегами 12-15 км, а в деяких місцях – всього 7. Але для цього потрібно відродити пристані для річкового транспорту при селах.
Так вважає депутат Черкаської міської ради Олександр Згіблов.
“У радянські часи майже у кожного села, яке мало виходи до Дніпра, була своя пристань, фарватер. У деяких селах це вся інфраструктур збереглося. Не вистачає двох речей: пасажирських суден і необхідності налагодити навігацію. Думаю, навігацію відродити не проблема, а кораблі можна орендувати в Херсоні чи Миколаєві на ці 4 місяці”, — зазначив Олександр Згіблов.
На його переконання, найбільшим попитом річкового перевезення користуватимуться ті, хто проживає на Лівому березі і вимушений щодня їздити в Черкаси на роботу. Відновлення річкового перевезення дозволить реанімувати річковий порт, який останнім часом почав занепадати.
Приміром, у Ірклієві ще досі збереглася портова інфраструктура. Відстань від Черкас до цього населеного пункту по Дніпру – 17 км. За словами Олександра Згіблова, перевезення від Черкас до Ірклієва зайняло би 20-30 хвилин.
“Сотні людей, які раніше їхали в Чорнобаївський район через дамбу, могли б вільно пересуватися Дніпром, а вже на Лівому березі пересідати на міжміські автобуси”, — зазначив депутат.
Нагадаємо, на час ремонтних робіт з 15 червня буде перекрита дамба через Дніпро на 4 місяці. Транспорт пропускатиметься лише зранку і увечері.