Між Черкасами та Золотоношою не передбачається запуск додаткових дизель-потягів на час ремонту мосту через Дніпро. Про це в коментарі “Про Все” повідомила начальник Черкаського залізничного вокзалу Тамара Ковеля.
“Збільшення поки не планується. Наскільки я знаю, облдержадміністрація не виступала з подібною пропозицією. Вони повинні звернутися до дирекції, і вже потім має вирішуватись питання, чи є самі потяги та чи є, чим їх тягати. На сьогодні від обласної влади з цього приводу немає таких вказівок. Та в нас і без додаткових потягів проблема із компенсацією пільгового перевезення – воно зовсім не компенсується. Тож про які додаткові потяги можна говорити, якщо це перевезення й так збиткове, – сказала Ковеля.
Вона також нагадала 2009 рік, коли міст також закривався на ремонт. Тоді, за її словами, на вокзалі був справжній аншлаг.
“Ми тоді додатково запускали два дизеля. І якщо у звичні дні дизелем корисувалися близько тисячі осіб, то в той час у напрямку Золотоноші їхали в день по 10 тисяч осіб. Тоді каси ледве справлялися і був справжній ажіотаж, -пригадує Тамара Ковеля. – Побачимо, як буде цього разу”.
Нині у напрямку Золотоноші щоденно курсує три дизель-потяги. Найбільшим попитом користуються ті, які їдуть у вечірній час, – о 17:10 та о 19:20.
Нагадаємо, з 15 червня на 4 місяці перекриватимуть міст через Дніпро, який забезпечує транспортне сполучення між лівим і правим берегом річки біля Черкас. Автотранспорт пропускатимуть лише зранку і увечері. Залізничний ходитиме.