На тиждень від запланованого відстають працівники з ремонтними роботами на черкаській дамбі. Очільник області такими темпами виконання не задоволений. Тож на спільній нараді з підрядниками та укравтодорівцями було вирішено збільшити кількість бригад ремонтників та додати нічні зміни аби надолужити згаяне, йдеться в сюжеті ТРК “Рось”.
Чекаючи на вільний проїзд дамбою в заплановані години, водії не розуміють, чому у вечірній час жодних робіт на мосту не відбувається.
Компресорщик Олександр Недолько всю вранішню зміну працює відбійним молотком та слідкує за роботою компресора. Стверджує – відпочинок в бригаді за графіком, ніхто не гуляє. А робота важка та відповідальна.
Своїми підлеглими головний інженер підрядного підприємства задоволений. І хоча працівників нині бракує, всі вони виконують 12-денний робочий графік. Попри відставання, запевняє – роботи будуть виконані вчасно.
Роботи сповільнились ще й через надзвичайну ситуацію на лівому березі, пояснює голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. Внаслідок негоди забезпечували проїзд спецтранспорту та вантажівок із будівельними матеріалами поза «вікнами». Нині ж потрібно надолужувати.
Вдвічі збільшити кількість бригад та ввести нічну робочу зміну пообіцяли підрядники. Крім того, щоранку на мосту відбуватиметься оперативна нарада за участі куратора напряму Костянтина Омаргалієва.
Нагадаємо, міст через Дніпро нині проїзний у визначені «вікна»: з 6.00 до 9.00 та із 16.00 до 19.00. Причому лише для рейсових автобусів, спецтранспорту та приватних авто, завважки до 5 тонн.