Як повідомляють у КП “Черкасиводоканал”, влітку значно збільшилась кількість звернень громадян до абонентного відділу їх підприємства з проханням здійснити перерахунок коштів за водопостачання у зв’язку з тимчасовою відсутністю користувача послуг.
Згідно з п. 29 “Правил надання послуг централізованого опалення, гарячого і холодного водопостачання” затверджених постановою КМУ №630 від 21.07.2005 р., споживач має право на зменшення розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності, наголошують фахівці КП “Черкасиводоканал”.
Для цього громадянам потрібно додати письмову заяву та офіційний документ, що підтверджує його відсутність (довідка з місця тимчасового проживання (перебування), роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).
“У літній період абоненти найчастіше подають довідки про перебування у сільській місцевості. Їх видають у сільській раді і засвідчують, що особа перебувала у цьому населеному пункті, – говорить Володимир Ромашов начальник Служби обліку та реалізації води і стоків.
Для громадян, які перебувають за кордоном, підставою для перерахунку також є довідка, видана консульським відділом посольства України в країні тимчасового перебування. Відмітки у паспорті, довідки та посвідчення іноземних держав, візи не є підставою для проведення перерахунків за тимчасової відсутності.
“Досить часто споживачі звертаються з актами, підписаними сусідами та засвідченими майстрами СУБів. Такі акти можуть бути використані для виписки громадян у судовому порядку, але вони не є підставою для проведення перерахунку”, – наголошує Ромашов.
Як виняток, акт, засвідчений сусідами та зареєстрований у СУБі, може бути розглянутий, якщо споживач подає два такі документи (зустрічні). Один з яких свідчить про те, що абонент за даною адресою не проживає (за місцем реєстрації), а другий – про те, що він постійно перебуває в іншому місці без реєстрації. У цьому випадку знімається нарахування за місцем реєстрації і проводиться нарахування за місцем перебування.