Борги споживачів централізованого водопостачання та водовідведення в Черкасах стрімко зростають і вже становлять 23 млн. грн. Про це інформують у КП “Черкасиводоканал”. Відтак на підприємстві заявляють, що змушені застосовувати більш рішучі заходи по стягненню боргів. А саме, юридична служба підприємства відновила активну співпрацю з органами державної виконавчої служби (ДВС), виїзжаючи за адресами неплатників з метою перевірки їх майнового стану, з послідуючим описом та вилученням майна боржників.
У випадках, коли господарі не відчиняють двері, держвиконавцем залишається вимога добровільно з’явитися до державної виконавчої служби та погасити наявну заборгованість. У разі ігнорування законних вимог виконавця, борг за комунальні послуги буде стягуватися в примусовому порядку.Такі заходи можуть бути різними. Наприклад, шляхом утримання коштів з доходів боржника (з заробітної плати чи пенсії).
У разі, якщо мешканці в котрий раз не відчиняють двері, то в подальшому державний виконавець звертається до суду з клопотанням на примусове входження до житла та вилучення всього ліквідного майна.
Увага! Відсутність господаря на момент проведення таких заходів не перешкоджатиме виконавчим діям. До того ж, платнику доведеться додатково оплачувати витрати на проведення виконавчих дій та виконавчий збір у розмірі 10% від суми заборгованості, що значно збільшить суму стягнення.
У випадку, якщо діло дійшло до вилучення майна, боржник має право протягом 10 днів, після конфіскації, погасити борг та повернути свої речі. В іншому випадку арештована техніка, після закінчення терміну на оскарження дій ДВС, буде передана на реалізацію до торгівельної організації, яка й реалізує її через аукціон або через торгову мережу.
Щоб не доводити до такої неприємної ситуації, просимо споживачів, які мають борги, звернутися до КП “Черкасиводоканал” для заключення угоди на поетапне погашення боргу, згідно з якою його сума розбивається на кілька частин та поступово сплачується.