На мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 23+068 біля Черкас будівельники підрядної організації ТОВ “Шляхове будівництво “АЛЬТКОМ” продовжують роботи роботи із влаштування шару гідроізоляції на новій бетонній монолітній плиті, інформують у Службі автодоріг області.
Робітники зробили піскоструменеву обробку бетонної поверхні монолітної плити перед нанесенням шару гідроізоляції. Вже влаштовано шар гідроізоляції на підходах до мосту на перехідних плитах з обох боків і сьогодні на них розпочнуть влаштовувати вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття. Після завершень із нанесенням шару гідроізоляції, розпочнуться роботи із укладання асфальтобетонної суміші на правому проїзді.
На мосту також завершено встановлення всіх металевих оцинкованих воронок у водовідвідні труби для відведення опадів з проїжджої частини мосту. Закінчено роботи з укладання нового бордюрного каменю на правій стороні мосту. Завершується розбирання бордюрного каменю з лівої сторони мосту, завершено очищення тротуару від старого асфальтобетонного покриття.
20 вересня було завершено роботи з монтажу деформаційних швів між бетонними монолітними плитами. До Черкас із Німеччини прибули 10 деформаційних швів типу «Maurer D160» та 3 деформаційних шви типу «Maurer D80», які були замовлені у німецького виробника. Вони були спеціально виготовлені для черкаського мосту за індивідуальним замовленням.
Також продовжуються роботи з піскоструменевого очищення металевих поверхонь ферми мосту від старої фарби та іржі. Проводиться ґрунтування металевих елементів прогонових будов ґрунтом, що наповнений цинком, для їх захисту від корозії.
Цього тижня планується завершити всі роботи із нанесення шару гідроізоляції після чого розпочнуться роботи із влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону. Всі роботи з ремонту проїжджої частини на мосту через Дніпро, за сприятливих погодних умовах, планується завершити до кінця листопада, інформують у Службі автодоріг.