Сьогодні виконавчий комітет Черкаської міської ради відмовився підвищувати тариф на проїзд у маршрутних автобусах із 4 до 5 гривень, як того вимагали перевізники.
У поданих виконкому розрахунках перевізники аргументували необхідність підняття ціни на проїзд, аргументуючи суттєвим здорожчання вартості пального, запчастин, витратних матеріалів, підвищенням заробітних плат для працівників, енергоносіїв тощо.
Перевізники, які прийшли на засідання виконкому, нарікали на збитковість перевезень і погрожували взагалі зупинитись чи відмовитись від маршрутів.
За словами гендиректора ПрАТ “Черкасиавтотранс” Володимира Соломенного, з 28-ми маршрутів нині в місті лишилось 21. Так, за останні роки через збитковість у Черкасах «зникли» маршрути № 2, 3, 13,14, 15,18 та 23.
Генеральний директор ПАТ “Черкаське АТП-17127” Олена Куниця акцентувала, що за таких умов підприємства, які працюють на ринку громадських перевезень, не мають змоги розвиватись, оновлювати свій автопарк сучасними одиницями транспорту.
Зі свого боку, члени виконкому апелювали до низької якості та умов перевезень у Черкасах. А саме – несправності деяких маршруток, навівши приклади, коли у тих безпосередньо під час руху відпадали колеса чи відвалювались двері.
Про бруд, грубощі кондукторів, відсутність оголошувань назв зупинок, голосна музика, зокрема, “шансон” у салонах та багато іншого – годі й казати. Адже такі реалії черкаських маршруток.
У свою чергу міський голова Анатолій Бондаренко, реагуючи на напружену атмосферу в залі, наголосив, що виконавчий комітет представляє інтереси усієї громади міста. Тому мусить розважливо підійти до цього питання. А отже – пропонував відправити проект рішення про встановлення тарифу на проїзд у міського пасажирському транспорті Черкас на довивчення. Проте члени виконкому наполягли на голосуванні, висловившись усі проти його ухвалення.
Перевізників категорично не влаштувало таке рішення. Тому слід очікувати, що це питання підніматиметься на наступних засіданнях виконкому знову.