Уже місяць в нашій рідній країні триває “середньовічне” змагання політиків – “ХТО КРАСИВІШИЙ І БАГАТШИЙ”, тобто хто більше розмістить по Україні своїх ПОРТРЕТІВ на носіях зовнішньої реклами.
Якщо раніше багатотисячна ( по кількості носіїв) рекламна кампанія Тимошенко і Тарути й К. виглядала недосяжною, то нині, типу соціальна реклама Порошенка “Зробили разом”, де президент у різний спосіб намагається вилізти з карти України, виходить на перше місце.
“Політичну скромність” сім”ї Порошенків якби підкреслює зовнішня реклама дружини Порошенка зі школярами під гаслом “соціальні ініціативи Марини Порошенко”. І це точно “ПЕРЕМОГА”, бо вперше в історії незалежної України місцеві чиновники змушують рекламні кампанії під соціальну рекламу розміщати не лише ПОРТРЕТИ Порошенка, а й дружини Порошенка!
Про інші партії та їхні фінансові інвестиції у свою рекламу на ТБ, радіо чи інеті тут не згадую.Хоча найбільші циніки-чиновники і депутати, які за НАШІ, бюджетні кошти своїми фірмами будують чи реконструюють планову соціальну інфраструктуру, а потім розміщають платну рекламу про цей “героїзм” за наші гроші!
Натомість, ВІРЮ, що в Україні стане МОДНИМ змагання політиків і бізнесменів у щоденному патріотизмі та меценатстві – в українську освіту, культуру, науку, спорт, охорону здоров”я чи екологію…
Бо справжня любов до України – це не гасла на власних бігмордах чи заяви за гроші на ТБ, це щодення праця в інтересах людей і
ЛЮБОВ РІДНОЇ УКРАЇНИ ДО ГЛИБИНИ ВЛАСНОЇ КИШЕНІ!
П.С. Для тих, хто не знайомий з ідеологією та діяльністю нашої команди “Рідної країни” коротко поінформую про наші плани ЛИШЕ на червень-липень 2018 року:
– розміщення фільмів “7 чудес України” на телебаченні Сербії та мовна адаптація низки фільмів для показу в Греції;
– завершення реконструкції “Тарасової світлиці” в Каневі;
– виготовлення та встановлення пам”ятного знаку на пошану козаків Канівської сотні;
– початок робіт по упорядкування козацького цвинтаря в Трахтемирові;
– проведення акції “здоровим і спортивним бути модно” в школах Донецької та Луганської областей;
продовження проекту “Рідна країна – безпечна країна” для школярів сільських шкіл;
– підготовка до друку “Українського щорічника – 2019″…
(Нагадаю, що “Рідна країна” бюджетні кошти для реалізіції своїх проектів не залучає).
Микола Томенко, лідер Громадського руху “Рідна країна”, допис у фейсбуку