Зміст ЗНО потребує фахової дискусії та удосконалення, – думка

25 Червня 2018 16:13

prm.ua

Коротко про результати.
Не склали ЗНО-2018:
– з української мови – 47 тисяч випускників:
– з історії України – 23 тисячі;
– з математики – 20 тисяч;
– з англійської мови – 11 тисяч.
Проблеми, які варто вирішувати:
– зміст ЗНО потребує фахової дискусії та удосконалення (особисто аналізував так звані пробні тести з історії України й переконався у наявності некоректних і часом неадекватних запитань);
– диференціація тестів за рівнями складності.

Нагадаю, що така практика мала місце у 2014 році.
Для прикладу, є суттєва різниця для вимог та завдань підготовки рятівника пожежної служби чи філолога і журналіста.
– організаційні питання: домінанта прав та інтересів абітурієнтів, технічна якість у проведенні аудіо-завдань тощо.

Наслідки: в 2018 році ще збільшиться кількість українських студентів у вишах Польщі, Угорщини, Чехії, Словенії…

П.С. А Президент, Уряд і ВР й далі “радіють” визначним європейським реформам в освіті й продовжують “оптимізувати” викладання історії України та української мови у вишах?!

Микола Томенко, лідер політичної партії “Громадський рух “Миколи Томенка”, авторський блог