Заступник керівника КП “Дирекція парків” Андрій Куча опублікував у своєму фейсбуку звернення від президента ДП “Кондитерська корпорація “Рошен” В.Москалевського, у якому висловлена пропозиція про брендування Черкаського зоопарку. Основний аргумент – корпорація “Рошен” фінансового вкладається в оновлення звіринця. Тож і розраховує тепер на назву “Черкаський міський зоологічний парк “Рошен”.
“Ну що ви скажете? Хочете Зоопарк “Roshen”? Люди хочуть назвати і так один із найкращих зоопарків в Україні, на честь шоколадного зайця. Може б воно було і не погано обговорити все, але тоді треба було обговорювати до того як почати щось будувати. Бо вже частину коштів вклали, як благодійники, а зараз хочуть змінювати назву. Сподіваюся ніякого ультиматуму місту ставити ніхто не буде, типу міняйте назву і ми тоді добудуємо”, – написав Андрій Куча, поширюючи фото звернення.
Користувачі по-різному поставлися до ідеї брендування зоопарку. “Так цей зоопарк існує дуже давно. З якої радості за такі фактично копійки перейменовувати заклад? Можна табличку поставити. Ну, максимум, клітку якусь назвати “рошен”. Нехай збудують з нуля і називають як хочуть”, – пише Ганна Чепелюк.
“…нехай далі вкладають, якщо в них є таке бажання. Але це не означає, що треба шось перейменовувати”, – зауважує Сергій Стасько.
“Гарна ідея. Чому б і ні ? В США часто називають заклади різні громадські іменами благодійників , як людей так і корпорацій”, – впевнений Микола Українець.
“Я не бачу ультиматиму, люди звернулися. Як на мене логічно, то інша справа прийняти чи не прийняти пропозицію”, – зазначає Ярослав Лавров.
Черкаський міський зоопарк був організований в 1979 році на базі зоокутка станції юних натуралістів. Кілька років тому зоопарк вступив до Євроазіатської Регіональної Асоціації Зоопарків і Акваріумів. На сьогодні площа зоопарку складає 4,37 га. На початку 2015 року колекція тварин Черкаського зоопарку налічує більше трьох тисяч екземплярів представників 282 видів.