Закон України “Про захист прав споживачів” твердить: правда на боці покупця. Відповідно до Закону продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов’язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції.
У разі, якщо ціна на ціннику не збігається з цінною зазначеної в чеку, слід:
– викликати старшого продавця або керуючого адміністартора і вимагати, щоб Вам продали за ціною зазначеної на ціннику. Різницю в ціні нехай стягають з тих, хто не встиг замінити цінник (це їхня робота);
– якщо Вам відмовляють, вимагайте, щоб був складений відповідний акт про те, що ціна на ціннику не відповідає дійсній, і Ви відмовляєтеся платити за завищеною ціною. У куточку споживача є телефони гарячих ліній та управлінь із захисту прав споживачів. Телефонуйте, вимагайте надіслати представника для складання акту.
Оскаржуйте незаконні дії продавця в Інспекції з питань захисту прав споживачів. Для цього:
– потрібно знайти свідків, які зможуть підтвердити ваші слова. Це можуть бути ваші друзі або родичі, які прийшли з вами в магазин;
– сфотографуйте цінник. Фотографія підійде в якості доказу для державних органів. Якщо у вас вийде додати в кадр дату і час – буде ще краще;
– вимагайте книгу скарг і обов’язково залиште в ній запис про те, що трапилося. Детально напишіть, що ви купували, коли, яка ціна була на ціннику, яка ціна у чеку;
– зверніться до місцевого відділення Управління із захисту прав споживачів з заявою, складеною в двох примірниках – на другому поставлять позначку про прийняття заяви. До заяви додайте фотографію цінника, зроблену в магазині, і чек. В результаті перевірки за вашою скаргою, Управління захисту прав споживачів може оштрафувати магазин.
До Державної інспекції з питань захисту прав споживачів у Черкаській області можна звертатись за адресою:
18008, м.Черкаси, вулиця Крупської, 56;
тел.(0472) 45-62-05,
факс (0472) 45-62-05 ,
е-mail: cherk.zah@ck.ukrpack.net