Укрзалізниця відповіла на лист обурених жителів села Цвіткового Черкаської області, які скаржилися на транспортну блокаду й просили відновити зупинки поїздів на вузловій станції: у компанії не збираються скасовувати своє рішення, посилаючись на низький пасажиропотік.
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Згідно з проведеним аналізом встановлено, що в середньому за рейс, починаючи з 1 січня до 28 листопада, на станції Цвіткове здійснюють посадку/висадку не більше двох пасажирів у кожному напрямку, що свідчить про низький рівень пасажиропотоку», – йдеться у відповіді філії «Пасажирська компанія».
Також в компанії повідомили, що зупинка поїздів призвела до збільшення витрат на 460 тисяч гривень за рік та спричинила затримку потягів на 10 хвилин в обох напрямках.
Селяни категорично не погоджуються з аргументами чиновників.
“Компанія врахувала лише тих пасажирів, які брали квитки у касі. І взагалі не враховувала тих, хто бере через інтернет. А більшість студентів саме так і робить. Чиновники аналізували період, коли було оголошено карантин і навіть той, коли частково діяла червона зона (епіднебезпеки – ред.). За таких умов каса не продавала квитки невакцинованим пасажирам. Але навіть якщо погодитися з доводами чиновників «Пасажирської компанії», то виходить, що за добу вони втрачають 16 пасажирів, за місяць – 480, за рік – 5740. Відмовитися від понад 5 тисяч пасажирів – це хіба нормальні економічні розрахунки?” – обурюється місцевий житель, майстер залізниці Анатолій Петриченко.
Він додав, що люди поки втримаються від активних акцій протесту, вони сподіваються вирішити суперечку цивілізованими методами. Селяни написали листа до Президента України, а копію відправили в Укрзалізницю. Також звернулися до депутата Андрія Стріхарського.
Як повідомляв Укрінформ, залізничне сполучення між Цвітковим і Києвом зупинилося 6 грудня. Люди скаржилися на транспортну блокаду. Відтепер на вузловій станції Цвіткове не зупиняються 8 потягів та скасована електричка Київ – Цвіткове.
.