Радник Президента України, засновник фонду “Рідна країна” Микола Томенко напередодні відзначення Дня Незалежності звернувся до керівників місцевого самоврядування та власників компаній, що займаються зовнішньою рекламою з пропозицією підтримати громадські ініціативи патріотичного спрямування.
“У цей непростий для країни період надзвичайно корисними є кампанії соціальної реклами на телебаченні, радіо та носіях зовнішньої реклами, які мають пропагувати збереження єдності України, патріотизм та гордість за власну історію, культуру, мову та традиції”, – зауважив радник Президента України з гуманітарних питань.
Микола Томенко повідомив про те, що його фонд “Рідна країна” підготував відповідний проект соціальної реклами для розміщення на носіях зовнішньої реклами, в Інтернеті та пропонує використовувати її в період святкування Дня Незалежності.
Підсумовуючи він сказав, що з нагоди Дня Незалежності варто пропагувати Україну, а не політиків чи партії.